14 Mac 2012

Cara remove timeline di Facebook.

Assalamualaikum..

Semua ada Facebook, kan? Pasti ada sesetengah daripada kita menggunakan TIMELINE, begitu juga dengan aku. Click here[Facebook ku] Tapi bagi sesiapa yang pening tengok keadaan TIMELINE tu, ada caranya untuk remove.
Aku belum lgi cuba. Masa sedang terjah blog orang tu, aku terjumpa cara untuk remove timeline. Jadi, apa tunggu lagi!  Click here[CARA REMOVE TIMELINE FACEBOOK] 


PERHATIAN!!! Aku belum lagi cuba untuk remove TIMELINE d FB Q, jadi kalau ada yang tidak menjadi, cuba tengok balik step-step yang telah dibagi tahu di blog kakak tu, OK?

Selamat mencuba. Sebelum mula tu, baca Bismillah, mana tahu kamu dapat kasih remove tu timeline.. :)

P/S: Ada sesetengah orang menjadi semasa remove timeline ni, dan ada juga yang tidak! Aku pun tak tahu apa sebabnya. 

2 ulasan:

NEEZA berkata...

btul uh..kdg2x x menjadi..timeline gilerkot..haha

Nurhidayu berkata...

Ya, tapi sis pernah cba untk remove timeline kah? Btw, Thanks for comment. :)